Cluj-Napoca va vibra în acest weekend pe ritmuri de jazz! A 11-a ediție a festivalului Jazz in the Park începe vineri, 1 septembrie, și se desfășoară până duminică, 3 septembrie, în Parcul Etnografic Național „Romulus Vuia”. Organizatorii își așteaptă publicul cu un lineup complex și incitant, numeroase experiențe și activități inedite, discuții interesante despre muzică și lumea formată în jurul ei, restaurante pop-up și târguri de tot felul.
Festivalul este dedicat tuturor vârstelor, astfel ca fiecare dintre cei prezenți să găsească ceva interesant de făcut.
Jazz in the Park este un festival-manifest care combină muzica bună cu promovarea de valori pozitive în comunitate. Festivalul a găzduit până acum peste 400 de concerte de jazz cu artiști internaționali și este astăzi unul dintre cele mai importante festivaluri europene de gen. Lineup-ul din acest an îi aduce în fața melomanilor pe The Cinematic Orchestra, Mulatu Astatke, Billy Cobham Band, Nightmares on Wax, Theo Croker, Fun Lovin’ Criminals, Mansur Brown, Alexandru Andrieș, Camilla George, Nani Noam Vazana, The Heliocentrics, Ada Milea, JazzyBIT, Jan Gunnar Hoff Trio, Guts, Nickodemus, Mork, Daykoda, 7th SENSE, Andi Moisescu, Andra Botez, Pantaloons, Andrei Irimia, Mischa Blanos, FUNKorporation, KLT & Jessy Elsa Palma, Andrei Petrache Trio, Moss Farai, Dodo, Iorga, UFe, Bully, DigitaLove, Julian M, Melomenuții, Rogvaiv & Dubase, Mihu, Bogdan Roșca-Zasmencu.
Alături de ei, vor mai concerta trupele Klawo, JazzQuarters Trio și DS Project Orchestra, toți laureați ai Concursului Internațional Jazz in the Park 2023.
„Întâlnirile pe prispă” revin la Jazz in the Park, după succesul primei ediții, de anul trecut. Discuțiile se vor purta tot în jurul muzicii și se vor aborda teme precum viitorul educației muzicale, rolul muzicii în societate și relația dintre inteligența artificială și creația muzicală. De asemenea, vor avea loc sesiuni de meet&greet cu trupe și artiști din festival. „Întâlniri pe prispă” este un eveniment susținut de TSV Line – member of PM Tehnic.
Dincolo de concerte, gospodăriile și livezile Parcului Etnografic vor fi animate pe toată perioada festivalului de tot felul de activități, gândite de organizatori astfel încât să antreneze toate simțurile și să creeze experiențe de neuitat:
– Music Lounge by BRD – un hotspot cultural în care vor exista ateliere de muzică, unde publicul va putea învăța să cânte la chitară, pian și tobe;
– Vinyl Fair by Pepsi – un târg de viniluri și de sisteme audio ale producătorilor autohtoni, unde sunt prezentate și echipamentele HiFi Meze Audio;
– Play Area by Digi – un loc de joacă cu simulatoare muzicale amuzante;
– Pop-up restaurants & atelier de pizza – gurmanzii vor găsi pe lângă clasicele food truck-uri și trei curți cu restaurante pop-up: Visuin, Cimbru și Bruto, o piață gourmet cu produse tradiționale românești, precum și o curte cu vinuri, organizată de Crush, o curte cu ateliere de gin Tanqueray, un atelier de pizza organizat de Birra Moretti și cafea delicioasă la Narcoffee Point;
– IARMAROC.com – un spațiu al creatorilor autentici unde publicul va putea descoperi și cumpăra produse unicat, se va putea bucura de o piață plină de delicii la Piața Gourmet & Picnic IARMAROC sau va putea urmări documentare interesante din lumea artizanilor;
– Kids area – vor exista două zone în festival dedicate celor mici, organizate de Farmec, Kiddo Care și Qub Education. De asemenea, copiii vor putea participa la ateliere de muzică în Music Lounge;
– People’s Aftermovie – publicul va putea să înregistreze cele mai frumoase momente trăite la festival și să le revadă apoi în People’s Aftermovie. Conceptul se bazează pe implicarea activă a publicului, oferindu-le posibilitatea de a fi și ei creatori de conținut și de a-și documenta propriile experiențe. Filmul este realizat cu sprijinul BRD – Groupe Société Générale;
– Hai să vorbim câte-n lună și-n stele by TSV Line – prietenii de la TSV România au pregătit pentru public un program special de seară, începând de la 19:00 și până la miezul nopții, în curtea „Întâlnirilor pe prispă”, pentru a încheia seara cu povești despre lună, stele și ce secrete ascund ele;
– Home of IQOS – prietenii de la IQOS România sunt alături și la ediția aceasta de festival cu o zonă plină de surprize și cu DJ-ii care vin să mențină distracția în pauza dintre concerte;
– Mega Image Lounge – un spațiu de relaxare cu photo corner și cu fructe proaspete pentru doritori;
– Chill & Photo Corner by Brico Dépôt – locul unde participanții se pot așeza pentru a servi în tihnă un pahar de vin, ceva de mâncare sau doar să-și odihnească picioarele de la atâta hoinărit prin parc, pe mobilierul de grădină adus de prietenii de la Brico Dépôt România;
– MedLife Lounge – un spațiu de relaxare cu puncte de încărcare a telefoanelor mobile și cu instalații artistice de admirat;
– Acoustic Density Listening Room – una din casele Parcului Etnografic va fi transformată temporar într-o cameră de audiție, dotată cu echipamente Hi-Fi de ultimă generație;
– Tururi ghidate în Parcul Etnografic.
La Jazz in the Park, toată familia e binevenită. Este genul de festival la care, pornind de la cei mai mici, trecând pe la petrecăreți și ajungând la cei mai mari pasionați, toată lumea își găsește locul și activitățile. Organizatorii îi sfătuiesc pe participanți să vină la festival cu transportul în comun sau cu taxi. Cu sprijinul Companiei de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca, numărul curselor pe linia 37 (cu stație în Tetarom 1) vor fi dublate de la una la două pe oră, iar programul acestor curse va fi prelungit până la ora 00:30.
Cei care doresc totuși să vină cu mașina personală pot să folosească gratuit, în limita locurilor disponibile, parcarea de la Tetarom 1, din vecinătatea Parcului Etnografic.
Parteneri instituționali: Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca, Parcul Etnografic Naţional „Romulus Vuia”, Consiliul Județean Cluj și Electrica Furnizare SA. Parteneri principali: BRD Groupe Societe Generale, Birra Moretti și Digi. Parteneri: Mega Image, IQOS, Pepsi, MedLife, CRUSH Wine Shop, TSV Line, Tanqueray, Farmec, Brico Dépôt, 8×8, Mobila Dalin, Yamaha, Meze Audio, Audio Technica, Narcoffee Roasters, Iulius Mall, Daisler Print House, Acoustic Density, Visuin, Bruto, Cimbru, Eco Garden Construct, Supercom, Tetarom. Parteneri mobilitate: RMB Inter Auto. Parteneri ospitalitate: Hotel Belvedere, Hotel Napoca, Hotel Radisson Blu. Parteneri logistică: BAZAȚII, Under the Tent, Kasper Spedition, Bob Instal, ElectroMCM, Byron Logistics Parteneri media: Prima TV, Prima News, Rock FM, Agerpres, Hot News, Zile și Nopți, TVR Cluj, Radio Cluj, EBS Radio, Ziarul Metropolis, HAPP.ro, Ziua de Cluj, Visit Cluj, AIVImedia.hubBilete pe: iabilet.ro |
Un comunicat adaptat pentru WordPress de Alexandru Bodnar
Lasă un răspuns